Pazar, Kasım 30




sekiz

...





3 yorum:

  1. Yaşamaya devam ediyoruz; "bilme"nin ağırlığı üzerimizde ve yalnız...

    "Kurtuluşun olmadığı bir tal/rihti yalnızlık. Ezeli ve ebedi bir mabetti, zamanın umarsızlığında. Benliğimizi kaplayan bir avaz, dudaklarımıza yapışmış bir ıslıktı yalnızlık."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. “…
      Ah...
      Budur benim payıma düşen,
      Budur benim payıma düşen,
      Benim payıma düşen,
      Bir perde asılmasının benden aldığı gökyüzüdür,
      Benim payıma düşen, terk edilmiş merdivenlerden inmektir
      Ve ulaşmaktır bir şeylere çürüyüşte ve gurbette,
      Benim payıma düşen anılar bahçesinde hüzünlü bir gezintidir."

      Keşke'nin yeni çıkan 10. sayısının Sanat Karavanı köşesinde yer alan Sevil Ateş'in Yalnızlığın Derinliğini Hissetmek adlı yazısını pek ala sen yazmış olabilirdin.

      Sil
  2. Evet, yazabilirdim... Ama "yazmak"tan o kadar uzak kaldım ki şimdi yeniden ısınmaya çalışıyorum kelimelere...

    YanıtlaSil